BusinessMark deschide seria de evenimente ale acestui an cu seminarul susținut de specialiștii de laDeloitte Romania: “Închiderea anului financiar 2016: aspecte – cheie în pregătirea acestui exercițiu”, eveniment ce va avea loc la Hotel Intercontinental București în ziua de 19 ianuarie 2017.
Seminarul are ca scop abordarea și discutarea principalelor elemente care ar trebui luate în considerare de personalul departamentelor financiar- contabil și fiscal atunci când demarează pregătirea închiderii exercitiului financiar 2016, astfel încât acesta să fie un exercițiu care să se desfășoare eficient și efectiv pentru companie și să conducăîn final, la întocmirea și prezentarea fidelă a situațiilor financiare în conformitate cu legislația în vigoare.
Printre temele abordate în cadrul evenimentului, se numără:
Specialiștii care vor dezvolta tematicile propuse sunt:
“Închiderea anului financiar 2016: aspecte - cheie în pregătirea acestui exercițiu”, va avea loc la Hotel Intercontinental București în ziua de 19 ianuarie 2017.
Un eveniment: Deloitte România organizat cu sprijinul: BusinessMark Events Management.
Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business editors, Global Manager, Business Woman, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, FinzoomDebizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Chalbert, Antreprenor in Romania, Plan de afacere.ro, Rabbit MediașiVox Capital.
Pentru detalii si inscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contacteaza-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.rosau office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ceofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediulde afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.