Care este procesul de personalizare a hainelor

Detalii

CategoriiShoping
Tagurihaine
Ultima actualizareLuni 29 aprilie 2024
Vizualizari701

Voteaza & Distribuie

Descriere

Știai că personalizarea hainelor este una dintre cele mai bune strategii de promovare a unui business? Este la fel de importantă ca cea din mediul online și aduce multe beneficii companiei - atât din punct de vedere reputațional, cât și economic. Totuși, nu e suficient să trimiți o comandă, trebuie să te implici în procesul de alegere și particularizare a îmbrăcămintei corporate.

Cum poți alege corect haine personalizate pentru firmă, dar și cum se poate obține un rezultat profesional din toate punctele de vedere afli mai jos.

Hainele personalizate pentru firmă


Cine ar fi crezut că hainele reprezintă o modalitate eficientă de sporire a vizibilității și implicit a nivelului de productivitate? Ei bine, e cât se poate de adevărat. Brandingul poate fi făcut în diverse moduri. Însă, una dintre cele mai eficiente și durabile strategii este integrarea elementelor de identitate pe hainele angajaților. De ce este atât de recomandată? Pentru că:

  • Facilitează comunicarea valorilor companiei într-un mod autentic și sporește vizibilitatea pe termen lung. Vei obține o prezență consistentă și valoroasă în offline, ceea ce va trezi și mai mult interesul actualilor și potențialilor clienți.
  • Angajații tăi pot fi considerați unii dintre cei mai importanți ambasadori de brand. Uniforma de la muncă poate fi purtată și în alte contexte, ceea ce poate crește gradul de recunoaștere a companiei.
  • Aduce mai aproape echipa și elimină tensiunile mediului de lucru. Hainele personalizate, care au imprimat logo-ul business-ului creează sentimentul de colectiv și de unitate. Angajații se vor simți mai aproape unul de celălalt și vor coopera mai bine.
  • Poate deveni o modalitate originală de a-i surprinde pe angajați. În zile de sărbătoare sau în cadrul unui teambuilding poți lua în considerare oferirea de tricouri sau hanorace personalizate. Este o surpriză plăcută și arată interesul companiei pentru bunăstarea echipei.
  • Influențează direct imaginea businessului atât în fața clienților, cât și a concurenței. Hainele imprimate devin un puternic diferențiator pe piață și îl poți folosi ca avantaj de marketing. În plus, conferă membrilor echipei un aer profesional.


Cum se personalizează hainele


Personalizarea hainelor nu este un proces atât de complex precum pare. Se pot realiza cu ușurință atât haine copii, cât și variante corporate, ideale pentru firmele care își doresc să anime atmosfera. În spatele rezultatului creativ nu stau decât câteva tehnici profesionale și anume:

  • Imprimarea digitală este una dintre cele mai utilizate proceduri. Se folosește practic o imprimantă industrială, care aplică direct designurile dorite pe țesătură. Permite o gamă variată de culori și detalii și este recomandată pentru producția în serie.
  • Termotransferul print & cut folosește tehnologia ECO-SOL MAX2 pentru a imprima o imagine pe o folie specială care mai apoi este aplicată pe produs. Folia este aleasă în funcție de materialul pe care se lucrează - de aici și precizia aparte a rezultatului.
  • Transferul serigrafic presupune imprimarea vopselei pe o hârtie specială și apoi transferul către obiectul dorit. Tot procesul se face prin presare. Se poate realiza pe diverse materiale, inclusiv haine, accesorii, obiecte promoționale și multe altele.
  • Broderia industrială este o altă metodă care poate conferi uniformelor un aspect unicat. Poate crea modele complexe și foarte rezistente în timp. Este folosită atât pentru tricouri, hanorace sau cămăși corporate, cât și pentru ecusoane sau șepci.

În ceea ce privește etapele propriu-zise de execuție, se iau în calcul următoarele:

  • În primul rând, există o discuție în prealabil între client și firma producătoare. Este momentul în care transmiți specialiștilor cum vrei să arate produsul finit și care sunt așteptările tale în materie de calitate și atenție la detalii. De asemenea, dacă este nevoie îți sunt oferite informații suplimentare cu privire la modalitatea de prelucrare grafică. Documentele atașate sunt editate în conformitate cu cerințele clientului.
  • Mai apoi, vei primi o simulare a ceea ce se va transpune în format fizic. Se aleg culorile din gama Pantone și se fac ultimele retușuri. Simularea trebuie să primească acordul clientului pentru a fi pusă în aplicare. În general, există o abatere grafică în momentul inscripționării - de +/- 5 %. La cerere, se poate realiza inclusiv o machetă a proiectului solicitat.
  • În final, primești hainele personalizate conform instrucțiunilor indicate la început. Produsele sunt inspectate vizual pentru a identifica orice defecte sau imperfecțiuni de imprimare. Se verifică inclusiv gradul de rezistență și calitatea imaginii sau logo-ului. De asemenea, sunt transportate cu grijă, în ambalaje speciale, conform cu prevederile în vigoare, dar și cu așteptările clienților.

Vrei să-ți promovezi brandul în rândul angajaților? Imprimarea hainelor este cea mai simplă metodă prin care poți impresiona. Există multe tehnici folosite la nivel industrial, fiecare cu avantaje și caracteristici specifice. Termotransferul print & cut, transferul serigrafic și broderia industrială se numără printre cele mai recomandate.

Cel mai bine ar fi să alegi un producător de încredere și să te bucuri de rezultatele dorite - nimic nu se compară cu munca unui expert!